Madalina Haciu
Dealer de idei
Brandurile au fost create de oameni pentru oameni. Comunicarea dintre acesti oameni se realizeaza strategic, pentru a acoperi masa larga de public si a transmite eficient mesajul.
Intelegerea consumatorilor si a brandurilor, deopotriva, dar si gandirea out of the box in elaborarea strategiilor reprezinta punctele cheie ale unui comunicator experimentat. Madalina isi foloseste cunostintele si experienta ca PR Manager pentru a da viata conceptelor din campaniile publicitare intr-un mod inovativ.
Razvan Valva
Omu` Internet
Indiferent de produsele comercializate sau de domeniul de activitate, orice companie trebuie sa salute ideea conform careia este necesar sa se prezinte sau sa se promoveze in mediul online.
Razvan este programator si specialist SEO recunoscut datorita numeroaselor proiecte finalizate cu succes. Astfel, pentru acesta, promovarea unui brand in mediul online nu mai constituie o provocare.
Cu o experienta de peste 7 ani in optimizarea online a brandurilor, acesta este un adevarat expert in strategiile dezvoltate in noile media.
Aurel Asanache
Arhitect de metafore vizuale
Designul grafic este un element esential de identitate al oricarei companii. Mai simplu spus, acesta comunica prin intermediul imaginilor valorile brandului tau.
Aurel s-a alaturat echipei pentru a oferi clientilor servicii impecabile de grafica si web design. Cu o experienta de peste 4 ani in domeniu, acesta a dus la final diverse proiecte. Astfel, portofoliul sau cuprinde nenumarate colaborari de graphic si web design din domeniul imobiliar, artelor, business etc. De-a lungul timpului, Aurel a dovedit adaptabilitate si capacitate de a intelege produsul si clientul, astfel incat mesajul transmis publicului sa fie cat mai simplu, clar si atragator.
Monica Astefanoae
Agent de perspective
Increderea intr-un brand este insuflata de calitatile produsului si de valorile pe care acesta le promoveaza. Increderea dintre business si public incepe prin gasirea persoanei potrivite de a intelege ce doreste clientul si cum sa sa ii promoveze produsul. Monica, Specialist in Comunicare si Relatii Publice, se foloseste de informatiile oferite de companie despre produs, de rezultatele studiilor de marketing si de realizarile departamentului de creatie pentru a comunica eficient intre agentia de publicitate si clientii sai.
Experienta sa in vanzari se reflecta atat in spiritul analitic, cat si in detectarea persuasinii de care dau dovada mesajele publicitare. De asemenea, exigentele sale in elaborarea strategiei si supervizarea campaniei este polita de asigurare a clientului in ceea ce priveste profesionalismul rezultatelor.
Madalina Dochitoiu
Constructor de esente plastice
Fotografia artistica este un concept utilizat de marketeri pentru a transmite viziunea unei companii sau a unui brand.
Madalina si-a inceput activitatea de fotograf in adolescenta, cand si-a descoperit pasiunea pentru estetica. Urmand Facultatea de Arta si Design, s-a perfectionat din punct de vedere conceptual si tehnic, fiind in prezent specializata in prelucrarea computerizata a imaginii.
Punctul sau forte il reprezinta fotografia de eveniment si fotografia artistica. Astfel, simtul estetic si cunostiintele plastice sunt aplicate pentru a reda emotia subiectilor sai.
Sanziana Ceteras
Creator de supereroi
Pentru a crea un spot publicitar cu impact in randul publicurilor tinta, video editorul are in vedere atat executia corecta din punct de vedere calitativ a imaginii si a sunetului, cat si montarea materialelor brute si ajustarea finala a imaginilor. Sanziana are experienta in prelucrarea si procesarea imaginilor, realizand diverse expozitii in colaborare cu artisti ieseni. Totodata, aceasta s-a remarcat in cadrul proiectelor publicitare si a filmelor documentare efectuate prin perserverenta si meticulozitate. Dorinta de a oferi clientului un produs video cat mai aproape de perfectiune din punct de vedere al executiei a determinat-o pe Sanziana sa evolueze constant.
Maria Pop
Cosmetician de imagine
Ce ar fi vacantele fara poze? Dar un antreprenor fara viziune? Sau un produs fara imagine?
Aceasta lucreaza in domeniul artelor vizuale, finalizand cu succes proiectele in care a fost implicata. Talentul sau pentru fotografie este cel mai bine evidentiat in realizarea de fotografii de produs, acolo unde Maria isi dovedeste creativitatea si atentia pentru detalii. Fotografiile realizate de aceasta in studio surprind intotdeauna prin calitate si viziune, satisfacand exigentele clientilor si crescand valoarea produselor sau ale serviciilor promovate. Energia si spiritul de initiativa i-au fost de folos in colaborarile in muzica (evenimente, concerte, prezentare muzicieni), fotografii de produs din colectii vestimentare si tip portret.
Felix Cristea
CEO
Pentru ca un antreprenor sa aiba succes, acesta trebuie sa fie un vizionar si un punct de inspiratie pentru angajatii pe care ii coordoneaza.
De aceea, proiectul in care Felix a excelat este de departe cel de creator de personalitati si oameni care au un cuvant de spus in domeniul publicitatii. Cu un simt dezvoltat in recunoasterea unui talent si transformarea acestuia intr-o valoare, CEO-ul agentiei de publicitate Imagico este un lider orientat atat catre rezultate, cat si spre oamenii din spatele oricarui succes.